.

2011-01-03, 15:38:13 / Kategori: Allmänt

Nu ligger jag efter igen.
I torsdags mötte jag upp Disa efter jobbet, vi gled runt lite i stan, käkade mat och så.  Sen åkte vi hem till mig och färgade varandras hår typ hela natten. På fredagen, nyårsafton, fick jag till att börja med en mycket glad nyhet. Jag hade blivit moster. Min fina syster Therese och hennes boyfriend Ronnie fick en liten flicka vid namn Leah under natten till nyår. KUUUULT! Jag & Disa gjorde vi oss i ordning tillsammans lite långsamt hela dagen. Vi åkte till Jenny så att vi var hos henne klockan sju. Där åt vi, dansade och hade det allmänt trevligt. Vid halv tolv tog vi en taxi till Nacka där det vankades fest. Inte den bästa direkt, men vi gjorde det bästa av situationen. Natten/morgonen slutade inte så bra, det var liksom inte lika lätt att komma hem som det var att ta sig dit. Väntade på en taxi ute i kylan i typ 2 timmar. Den tog oss till Gullmarsplan, så därifrån fick jag ta mig hem all by my self, vilket i vanliga fall inte brukar vara något problem, men nu var jag inte i det bästa skicket direkt. Kröp ner i min säng vid 7 tiden på morgonen, men flög ur den snabbare än blixten och tog mig en varm dusch. Sov, vaknade, kramade toan, somnade, vaknade och mådde sämre än aldrig förr typ. Men jag tog tag i mig själv och tog mig en dusch och sminkade mig. Sen åkte jag mot Disa för att byta simkort efter ett litet fyllemisstag under natten. Och på vägen mot henne köpte jag med mig lite sånt som dom flesta bakismonster behöver. Bl a Pizza och cola. Blev kvar hos D tills halv 1 ungefär, sen mötte jag upp E och åkte hem till mig för att sussa. Igår var det en degdag till tusen, låg i sängen till sex på kvällen.
Idag har jag varit ledig. Sökte lite jobb imorse, sen somnade jag om. Nu tänkte jag ta tag i mig själv, först oc främst klä på mig, sen tänkte jag ta ett städrace här hemma. Kul dag.


Lilla nyårsbarnet Leah ♥


disafisa

Langa fler blogginlägg så jag har något att göra på jobbet! <3



2011-01-06, 12:42:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?