HEEEEEJ DIIIIISAAAA!

2011-01-13, 18:28:33 / Kategori: Allmänt

Kom alldeles precis hem, och innan jag vräker i mig mat tänkte jag berätta om min dag.
MEN, jag kom på att det har liksom inte hänt något speciellt idag, så jag struntar i det.

Kan istället berätta att på lördag, då händer det! Då övertar jag min chefs lägenhet (i hammarby sjöstad) och hennes två katter i hela två veckor, heeeeheeeee. D-bojjan ska vara med mig och inviga det med middag och kanske till och med lite vin. Vem vet? Ser i alla fall fram emot det här något enormt. Vill ha lördag nuuu!


Jag & Disa på partyresa i GB 2008!!


D-bojjan

Hahah varför fick du bli censurerad?? :O

vi får ta snyggare bilder på lördag så att du har något fint att komma med i bloggen! <3



2011-01-13, 19:55:41

jenny

Din flickvän vill också komma på middag nån dag och hälsa påååå!



2011-01-14, 23:36:35 URL: http://byjenny.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?