Helllooo everybody!!

2011-01-15, 22:16:19 / Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat och flyttat in med kissemissarna i Hammarby Sjöstad.
Fick en utflyttningspresent av mamma och hennes boy, dom måste vara väligt glada över att slippa mig i två veckor för jag fick nämligen en ny mobil. En Xperia x10 mini. Så om ni har tur och jag är teknisk så kanske jag lyckas fixa internet på den och kan då börja mobilblogga. WOOOW.

Just nu dricker jag en öl, äter chips och även lite kinapuffar i väntan på att Disa ska bli klar med sitt burr så att vi kan dra ut och bugga tillsammans med Frutten och hennes vän.

Aja, medan jag väntar får jag väl värma upp med låten under. Skönaste låten just nu. Taggtagg!!!!


Ha en trevlig kväll! :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?