korrektamundo.blogg.se

2011-01-21, 21:57:52 / Kategori: Allmänt

Denna vecka har jag jobbat, hängt med Disa, spelat wii, jobbat, hängt med Emil, spelat wii, hängt med Madde & Disa, spelat Wii. Ganska enformigt, men jääävligt najjs. Idag har jag försovit mig, jobbat, hämtat massa livsviktiga papper, hämtat lite tvätt, ätit mat och sprungit i tvättstugan. Allt detta med Disa såklart! Nu är vi precis klara med tvätten och tänkte kraschlanda i sängen för att kolla på Hannibal och äta massa nyttigt.
Imorgon är det ännu en dag av jobb som gäller, men när jag kommer hem då jävlar, då står det en vinbox i kylen och troligtvis en kärring vid spisen. Det ska bli en trevlig kväll, vi vet dock ej vart den tar oss, men det brukar lösa sig.

Ha en trevlig kväll!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?