rörigt

2011-01-10, 15:40:20 / Kategori: Allmänt

Eftersom att jag är så jävla dålig på att blogga så får jag väl ta en liten resumé över vad som hänt de senaste dagarna.

I Fredags efter jobbet så tog jag mig en liten tripp till ringen och köpte lite passande kläder för kvällen. Bestämde nämligen med Disa att jag skulle med henne ut precis när jag gått från jobbet. När jag hade hittat det jag behövde tog jag bussen hem till D och blev bjuden på supergod middag. Sen sminkade jag mig lite och sådääära ni veeet.  Efter det blev det pilkastning tillsammans med Disa, hennes pappas tjejs son, och hans vän. Vi brudar regerade, men det kommer väl inte som en chock direkt. När klockan började närma sig elva tog vi oss en liten promenad till Hellströms och svepte en öl. Sen blev det taxi till Softbar där vi stannade resten av natten tills stängning. Mötte upp E och åkte hem till mig.

I lördags var det deg i sängen hela dagen förutom när jag tog mig iväg till centrum för att köpa fett med godis och trocadero.

Gårdagen var också en ganska seg dag, dock blev jag superpigg på kvällen och fick för mig att baka.
Kolasnittar blev det. Efter det fastnade jag framför en dokumentär på tvn och somnade väl inte förrän runt 5, halv 6 typ. Vaknade halv 2 idag, ÅNGEST. Men jag tog snabbt tag i mig själv och började söka massa jobb. Och nu sitter jag i köket och trycker i mig en macka. Rastlös som få. Menmen.


D-bojjan

Gillar fett! men läste igen allt på mindre än 5 min av upphetsning, vad ska man gör resten av dagen? ;(

miiiiisssss juuuuooooo <3



2011-01-10, 16:49:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?