Tisdag

2011-01-11, 18:40:07 / Kategori: Allmänt

Kom alldeles precis hem efter en mardrömsbussfärd. Jävla fartdåre!
Dagen har i alla fall varit relativt bra. Lyckades bara sova en timma innan det var dags att gå upp, men jag ringde och förklarade situationen så jag fick börja klockan ett istället. Fick ett väldigt trevligt erbjudande när jag kom dit. Nämligen att få bo hemma hos min chef och vara kattvakt i två veckor medan hon är med familjen i Egypten. Hur grymt som helst, bara 5 minuters gångväg till jobbet och aa, allmänt skönt att bo själv liksom, jag klagar inte, inte alls!

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av min underbara musik i mina underbara högtalare.


dagens underbara lunch, om det var nån som var intresserad, heeee.


Martin

jag är intresserad! fan vad mumsigt ;D baby när ska vi ses igen då? <3



2011-01-12, 17:29:42

MMMMMMMMMMMmmmmmmmmMMMM

saaaaajjjjkkk!



2011-01-12, 17:30:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?