fredag-idag

2011-07-05, 18:29:00 / Kategori: Allmänt

Hela fredagen spenderades med Jenny. Först med shopping i Nacka Forum, sen med nagelfix och vin hemma hos henne, sen ännu mera vin i Liljeholmen, och sen en jävla massa dans på Göta Källare. Vaknade upp mobillös (ett klantarsel är precis vad jag är) och med grov ångest på lördag morgon. Men jobb stod på schemat så det var bara att lägga allt ångestfyllt åt sidan. Samma visa i söndags, hade ångest och jobbade kväll, kom hem på nattkvisten och gick och lade mig.
Igår jobbade jag till tio, sen åkte jag till Fagersjö för att hämta bilen. Sen åkte jag runt som en galning i jakt på en toalett vilket inte så enkelt som jag trodde. Efter det hämtade jag mamma på jobbet och vi åkte tillsammans till Tyresö för att hämta paddan. Påvägen hem sen så upptäckte jag en bil som någon eller några just tänt på, så vi gjorde en god järning och ringde 112. Väntade in brandbilen, och fortsatte sen hemåt.  Idag är jag ledig, men jag orkar inte göra någonting. Vill bara sovaaaaaaa.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?