Onsdag

2011-07-06, 23:01:48 / Kategori: Allmänt

Trots att jag bara ville ligga hemma och sova igårkväll så kunde jag inte motstå en bioförfrågan.
Jag åkte till Bar54 där Jenny och Frutten satt och käkade. Frutten bangade, så jag och Jenny begav oss in till hötorget. Köpte biljetter, godis och popcorn, sen såg vi på Baksmällan. Kul, väldigt kul!

Idag vaknade jag lite för sent för mitt eget bästa. Efter en massa missförstånd och grejjs tog jag den mobillöse, en vild chansning och åkte hem till Jenny. Jag hade tur, inte bara för att hon var hemma, utan för att hon öppnade dörren naken, hihi. Vi tog oss en tripp till Lidl och köpte champinjoner, grädde och kinderchoklad. Sen gick vi tillbaka hem och lagade mat. Kassler med ris och svampsås. Myyyyyms! Softade galet en massa tills vi tog bilen in till söder och satte oss i bågen. Efter ett tag sa vi adjö till varandra, hon skulle dricka öl, och jag skulle åka hem och hämta mamma. Vi åkte hem till mormor för att träffa min kära syster, min systerdotter, och min systers pojkvän som är här på besök. Drack kaffe och åt glass, sen åkte vi hem igen. Nu ska jag alldeles strax sova. Jobbar dag resten av veckan och det är ganska så oroväckande då jag har vänt på dygnet litegranna typ liksoooom. Menmen, allt löser sig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?