T.G.I Friday, not.

2011-07-09, 00:04:18 / Kategori: Allmänt

Jobbade till ungefär kvart i sex, sen blev det en snabbtripp förbi BR leksaker och Buttericks med Kilian, vi var på hawaiihalsbandsjakt. (Imorgon och på söndag ska vi nämligen ha hawaiitema på jobbet.) Efter det hängde jag i gullmarsplan en halvtimma i min ensamhet för att jag vägrade att kliva på två totalt fullproppade bussar. Slutade med att det blev så ändå, jag kunde ju inte sitta där hur länge som helst. Åkte hem, bytte om och sen åkte jag hem till Madde. Vi tog det bara lugnt, kollade igenom massa bilder från våra yngre dagar. Hur såg man ut egentligen?! haha. Blev lite hungrig sen så jag tvingade med mig M på en liten tur till Donken. Körde hem henne, och sen åkte jag hem själv.  Denna fredagskväll/natt spenderar jag, tillsammans med min dator, i sängen. Ska alldeles strax sova, klockan ringer 07.00 imorgonbitti. Jobba jobba joooooooooooobbbbbbaaaaa. Natti natti!


Kilian@Ullis@assåååhiiit

naaw du skriver om mig i din blogg! du ska få ett helt inlägg av mig också i veckan! pusspuss friday lovers<3



2011-07-29, 02:09:43 URL: http://kilianfrancois.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?