:)

2011-06-13, 00:20:55 / Kategori: Allmänt

Livet är för jääääääääävla härligt just nu!
Min älskade Jenny tog studenten i Fredags och det firades rejält! Först med massa mat och alkohol hemma hos henne, sen en massa dans på Gaudi. Kom hem vid halv sex på morgonen och mådde inte sådär superbra när jag klev upp elva för att åka och jobba. Men det ändrades snabbt när jag insåg att min älskade älskade mamma och hennes kille köpt en ny bil till mig. IIIIIIIIIIIIH! Efter jobbet åkte jag till Skinnaviksberget och hängde med Jenny ett tag innan det var dags att åka hem och sova. Jobbade nämligen idag igen. Kom hem vid nio, softade litegrann innan jag bestämde mig för att ta mig en liten provtur med bilen till Axelsberg för att babbla med Madde.
Nu är jag hemma igen, ska försöka sova om ett tag men först plugga lite bord. Jag har nämligen bordsprov imorgon, sen ska jag jobba 17-24.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?