Jävligt seg och lite bränd på ryggen. Fint.

2011-06-30, 20:56:21 / Kategori: Allmänt

Fick sova ut ordentligt imorse, så jäävla skönt. Stilade till mig lite och åkte till Älvsjö för att plocka upp Frutten. Fick blåsa igen, dock inte lika kul den här gången som förra. Åkte vidare som två överraskningar hem till Jenny. Hon blev glad. Hängde på hennes altan innan det var dags för henne att jobba. Körde henne till Visättra, och efter det till donken för sunkkäk. Efter det blev jag lite shoppingsugen så jag drog med mig F till Globen. Långklänningsoskulden är tagen, detta endast för att jag hittade en som för en gångs skull INTE såg ut som ett tält på mig. Leopardmönstrad är den. Veldi fin! Utöver den köpte jag en annan liten klänning på carlings, ett par örhängen, två par ballerinaskor och lite puder. Känner mig nöjd. Tillfredställd. Nu funderar jag starkt på att göra pannkakor, sen ska jag grisa ner mig i sängen och dricka ramlösa vattenmelon ♥

Anonym

Ett till kan du så jag kan tagga till på bussen imorgon !!



2011-06-30, 23:23:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?