Leeeeeeedig

2011-06-14, 13:26:40 / Kategori: Allmänt

Det blev en grym dag på jobbet igår. Ett riktigt härligt gäng är vi!
Slutade vid 12, men kom inte hem förrän vid 2. Käkade lite, softade lite och somnade alldeles för sent.
Därför har halva den här dagen gått åt åt att sova. Men nu har jag druckit tre koppar kaffe och börjat förbereda mig mentalt för att börja packa. Dagen är nämligen snart här, dagen då vi ÄNTLIGEN ska få flytta hem till våran gamla nyrenoverade lägenhet. På måndag är det dags, men jag jobbar torsdag, fredag, lördag, söndag så jag måste tjuvstarta lite nu. Inte sådär superkul på ens lediga dag, men vafan, det är det värt! Ikväll kanske det blir en liten tripp i Mr Glid hem till världens finaste Jenny för lite sällsis, det skulle sitta fint. Näää, nu är det dags att sätta fart här. Ciao!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?