måste bli trött, måste sova.

2011-06-15, 23:20:30 / Kategori: Allmänt

Sov alldeles för länge för mitt egna bästa idag. Men jag stilade fort till mig och tog mig iväg till Linn & Ruben. Vi åkte till Högdalen för att köpa en liten pool. När vi hittat det åkte vi tillbaka till Hagis och drack en snabbkaffe innan jag var tvungen att åka iväg för att plocka upp Disa på jobbet. Dojjan bjussade på Donken innan vi hämtade upp Jenny i Gullmars påväg till slutdestinationen Mariatorget. Softade hos D ett par timmar och tog sen en liten promenad till Medis fram och tillbaka. Körde J till skanstull, och sen åkte jag hem. Har babblat massor med mammsen, och nu ligger jag i sängen superstressad. Jag måste upp SENAST halv åtta imorgon och jag är livrädd att jag kommer försova mig.
F Å R  I N T E  H Ä N D A !!! Sååå... Godnatt.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?