ooojojoj

2011-06-08, 23:06:53 / Kategori: Allmänt

Nu har det hänt grejjer vill jag lova. Detta kan bli ett superlångt inägg om jag skriver som jag tänker.

I Fredags skulle jag ju plocka upp Disa för att åka iväg till Linköping, men precis i rättan tid så pajjar bilen totalt. Men när hoppet och humöret var nere på 0 så bestämde sig lilla pruuuuttteeen för att börja rulla igen. Vi rullade, lyssnade på Teddan, solade och bilflirtade tills vi kom fram vid åttatiden på kvällen. Det dröjde inte länge innan första biran knäcktes och chillmodet var igång. Det blev en hel del öl den kvällen faktiskt, så pass mycket att både jag, Disa & Kalle tog "The Source" 7,1 million scoville. Kolla upp det ni om ni är nyfikna! Juste, fick skriva autografer också. Kändis!

Lördagen var jäääävligt najjs, det var typ värmerekord och vi hade vattenkrig. 4 vattenpistoler mot mig med vattenslangen, hihi. På kvällen grillades det och åts så pass mycket att alla hamnade i paltkoma så det slutade med att vi alla låg i soffan och kollade på Jackass.

Söndagen
var najjs den med, hängde på stan ett tag, solade massor, grillade på kvällen och hoppade sen in i bilen vid tolvtiden på kvällen för att rulla hemåt igen. Ungefär samma procedur då som det var dit. Vi rullade, lyssnade på freestyle och stannade på typ varenda mack på vägen men det blev dock inget flirtade då vi i princip var de enda som färdades på vägen. Kom hem vid 4 på morgonen och kunde ju inte låta bli att sätta på datorn, men det gjorde jag rätt i för jag hade fått ett mycket trevligt mail från Fridays.

I måndags hängde jag med Jenny i tanto i massa timmar, bättrade på brännan och bara softade.

Igår var jag på Fridays, hängde lite, och baaaaabaaaaaam....
Idag har jag börjat jobba där!!!!!!!!!!

Är helt slut i kroppen så bara jag lägger mig till rätta så dröjer det nog inte många minuter innan jag somnar. Aaaaaajaa, det var allt för den här gången, toodiloooo.


gangsters


för farliga för att visas på bild

 

status

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?