OOOOOM det blev en redig utgång igår

2011-06-02, 20:29:08 / Kategori: Allmänt

Började med en grandiosa och redbull-jäger hemma hos Dojjan innan vi gick ut för att se mig förlora i basket. Drack öl, körde 21an, förlorade båda omgångarna, tog massa foton och hade det riktigt kul.
När vi kände oss nöjda med det gick vi upp till D igen för ännu en jäger-redbull. Vi vinglade iväg till Hellströms där vi stannade till strax innan stängning. Sen var tanken snaps, men så blev det inte så vi gick till ojojoj istället. Där urartade kvällen och det slutade med att jag satt i en taxi påväg hem med Disas väska medan alla mina saker var hos henne. Lyckat! Vaknade upp med råångest imorse, men det var bara att ta sig i kragen för jag hade nämligen lovat mormor att klippa henne idag. Så jag åkte först förbi Disa och bytte grejjer sen åkte jag hem till mormis i Bredäng. På vägen hem därifrån fick jag ett mycket trevlig samtal, men som gjorde så att jag nu måste åka iväg till Hammarby Sjöstad för att hämta lite viktiga grejjer. Tar med mig min vapendragare för jag är sällskapssjuk.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?