Tillägnat min älskade vän Dojjan

2011-07-01, 00:39:44 / Kategori: Allmänt

För att min hon imorgonbitti ska få en trevlig start på dagen påväg till sitt arbete som cyklande brevbärare så tänkte jag visa det jag köpte idag. Hoppas hon blir nöjd med det, för just nu kan jag inte komma med något klyftigare. Men först ett litet personligt meddelande: Godmorgon Disa, tycker synd om dig idag. Det ska regna riktigt ordentligt så jag hoppas att du förberett dig väl med sylvestern och gummistövlarna. Om inte kommer du nog se ut som en blöt katt. Om fallet nu skulle bli så, då får du jättegärna ta en bild och skicka till mig för att förgylla min dag. Skadeglädje är den enda sanna glädjen. Love you ♥


Anonym

Jättefina inköp! Och det verkar som om att jag nog kan förgylla din dag också älsk!



2011-07-01, 07:59:14



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?