weho

2011-06-29, 22:53:27 / Kategori: Allmänt

Jag hatar att ligga efter med bloggandet. Mina vänner tjatar (Hej Disa & Jenny), jag har tappat suget, jag har massor jag vill berätta, men jag orkar liksom inte. Så vi kör en snabbrepeat.

Måndag: Flyttade HEM heeela dagen + hängde med Disa som åt sin första sushi då. Weeeeei! Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag: Jobbade 17-01, hände typ ingenting. Missade midsommar. Lördag: Basket, drinkar, utgång, massa massa dans och sleepover med Dojjan.  Söndag: Låg och avled i D's säng ända fram på kvällskvisten, vågade inte åka hem under dagen på grund av kräkrisk. Igår: Jobbade 11-17.30, packa upp massa, pluggade och degade. Idag: Blev världsförälder för Unicef (häftig!), hade strandtema på jobbet. Skrev prov i två timmar efter jag slutat. Nu har jag precis ätit laxpinnar. Ska snart bädda ner mig i sängen och njuta av mina kommande två lediga dagar med glass och massa tvtittande. Imorgon blir det förhoppningsvis en badtripp med Frutten, så det så. Hejdo!


Anonym

Det är bra b! Ibland måste man ta en för laget å langa ett inlägg :) förväntar mig mer under din ledighet nu!!



2011-06-30, 07:50:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?