come on everybody, clap your hands

2011-03-13, 23:09:31 / Kategori: Allmänt

Dålig jag blivit på att blogga. Fy på mig!
I onsdagskväll åkte jag och mor min iväg och tvättade bilen både invändigt och utvändigt.
Det blev jävligt sent, så jag vaknade även jävligt sen på torsdagen. Gjorde typ ingenting på hela dagen förrän vid 10 tiden på kvällen då jag tog skruttmobilen till Gullmars för att hämta E. Vi kollade på BB, och bara softade galet.

I Fredags jobbade jag. Sen åkte jag hem till Linn, åt hemmagjord pizza och hjälpte henne installera internet och telefon. Resten av kvällen spenderades i sängen, men med en jävla massa myror i brallorna. Igår vaknade jag, gjorde mig iordning, sen åkte jag och mamma ut till Biltema i Gustavsberg. Vi köpte ny klädsel, nya mattor, och navkapslar till bilen. Sen åkte vi tillbaka hem och fixade till det mesta. På kvällen var det 20årspartajj hos Linnea. Mycket trevligt var det, i alla fall det jag minns. Vid 4 fick det vara nog, då tog jag en taxi hem, fyllesnackade lite med morsan, sen somnade jag på stört.

Idag då? Jo, idag har sängen varit min bästa vän. Tv, dator, sova..
Dagens höjdpunkt var hamburgertallriken mamma kom hem med. Den satt fint vill jag lova!
Nu ska jag snart hoppa in i en dusch och sen bädda ner mig i min nybäddade säng och glo på film. Godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?