laddepaddepuh

2011-03-17, 00:49:36 / Kategori: Allmänt

Kom hem för ungefär en timma sedan. Har haft en suupermysig kväll tillsammans med Madde & Jenny. Frida dissade, eller snarare missade. Hon har tydligen fått dålig syn på äldre dar stackarn..
Hos J bjöds det i alla fall på kycklingfilé, potatis och tzatziki. Sen kaffe och kaka till efterrätt.
När magarna var fulla så gosade vi ner oss i J's säng och kollade på Big Brother. Efter det körde jag hem M, och sen mig själv.  Nu har precis varit ute med min lilla vovvsing på en liten promenix. Det var ganska skönt faktiskt, riktigt uppfriskande! Nu ska jag bädda ner mig i sängen, försöka sova och hoppas på att morgondagen blir lika fartfylld som idag med massa kul att göra. Godnatt


Joel

Ish, stackars hund. Aldrig kul när djur börjar få dålig syn!



2011-03-17, 15:18:26 URL: http://www.dåligsyn.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?