lovley day

2011-03-16, 18:47:49 / Kategori: Allmänt

Igår förmiddag kom mormor hit, jag klippte henne och färgade/noppade brynen. KLIRR!
Tog mig en powernap efter det, sen vid 8 tiden åkte jag in till Mariatorget för att hämta Disa.
Vi åkte hem hit, tittade på BB, sen åkte vi ut och cruisade lite. Köpte en ny wunderbaum, jordgubb.

Idag vaknade vi, åt lunch och sen åkte vi och pantade en hel sopsäck med pant.
Efter det körde jag Disa till tåget i Flempan. Sen åkte jag förbi Linn påvägen hem och drack lite kaffe.
Sen jag kom hem har jag duschat, klätt på mig och sminkat mig. Ska alldeles strax åka iväg till Farsta för att hämta upp madde, för vi ska nämligen hem till Jenny och äta middag. Otroooooligt trevligt ska det bli. Frutten kommer också, vilket betyder att hela fantastiska fyran ska samlas vilket inte händer så ofta nu för tiden. Dags att glida, ciao!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?