pruuuuttteeeen

2011-03-09, 21:28:52 / Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag, sen mötte jag upp mamma och Disa i globen för att hämta ut mitt körkort!
Efter det bar det av hemåt för att glutta på min pruttmobil. Jag har fått en bil, den är liten, ful och gammal, men den rullar och det är ju det som är huvudsaken. Så gårkvällen spenderades tillsammans med D cruisandes runt lite här och var. Vid 1 tiden var vi hemma igen och somnade inte långt därefter.

Idag har jag varit ledig så mestadels av den här dagen har också spenderats i bilen. Vi har bl a varit på mcdonalds, på söder, och sedan hann vi även med en mycket trevlig fika hemma hos världens finaste Jenny :) Nu sitter jag hemma ensam och kollar på Efterlyst. Har jag tur så ska jag och mamma iväg till ett garage lite senare för att pimpa till bilen lite. Det behövs! Dock skulle jag hellre vilja vara med Disa just nu, på hellströms, med en kall öl i handen, musik i öronen, och en jävla massa trevligt folk..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?