torsdag

2011-03-25, 00:39:50 / Kategori: Allmänt

Idag har det varit en mycket trevlig dag förutom den lilla detaljen att jag vaknade upp och fick ännu en gång en chock när jag kollade mig i spegeln. Hej mr rödansike, hej mr allergichock! Hade lite tabletter kvar sen sist så det ska nog ordna upp sig. Slutpratat om det, och över till det trevliga istället! Jag sov ut galet länge, duschade och gjorde mig iordning. Vid halv 4 åkte jag mot Hökarängen för att hämta upp Jenny på hennes jobb. Vi åkte hem till henne, jag klippte hennes hår och sen bjöd hon mig på middag. Pastasallad med kyckling och tzaziki, MUMMA! Sen hängde vi bara fett tills vid åtta tiden då jag brummade hemåt igen. Var ute med vovvsingen på en kvällspromenad för inte allt för länge sen, nu väntar jag in BB. Såg det bara halvhjärtat förut, knappt det och det funkar ju inte i längden.



tjingeling ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?