världens tråkigaste inlägg

2011-03-23, 07:47:33 / Kategori: Allmänt

Vaken, tidigt, idag, igen..
Kan ju passa på att berätta lite om gårdagen när jag ändå inte har något bättre för mig.
Sov ju i och för sig mestadels av dagen, men lite hann göras. Fick hjälp att starta min bil, och för att batteriet skulle laddas så skulle jag köra en liten sväng. Mamma ville till Högdalen, så jag körde henne dit och sen åkte jag hem. Dök ner i sängen och låg där enda tills mamma kom hem igen ca 2 timmar senare skulle jag tro. Då skulle vi åka till mormor i Bredäng för att hämta massa babygrejer. Går ner till bilen, sätter oss tillrätta, men då startar inte den jäveln. Börjar ladda batteriet men inser ganska snabbt att det kommer ta en evighet. Då kom min mamma med den briljanta idén att vi ska byta batteri. Sagt är gjort, mamma visade sig vara grym på det. Så 10 minuter senare var vi påväg! Var hos mormor nån timma, sen åkte vi hem igen. Kvällen fortsatte med sängmode/datamode, tvmode, sovmode.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?