18/5

2011-05-18, 18:26:27 / Kategori: Allmänt

Kom precis hem från jobbet och kom på den briljanta idén att berätta om vilken trevlig kväll jag hade igår. Jag åkte hem till Jenny med en varsin Red Bull på kvällskvisten. Vi snackade skit, drack kaffe, gick på en promenad i spöregnet, åkte till Högdalen och köpte lite trevligheter, åkte tillbaka till Jenny och kollade på film, och sen åkte jag hem nån gång stax efter tolv.

Idag har jag somsagt jobbat, massor att göra somvanligt men lyckades ändå trycka i mig en underbar sushi i all hast hihi. Det finns ALLTID tid för sushi. Nu har jag fett tråkigt, jag vill göra nåt. Vill nån göra nåt? haha Hade det inte varit för att jag ska jobba imorgon också så hade jag velat röjja galet ikväll. Får spara mig till helgen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?