19/5

2011-05-19, 18:47:07 / Kategori: Allmänt

Frutten lyckades övertala mig, och jag lyckades övertala Jenny om en utgång igår.
Så jag åkte och hämtade Jenny hemma hos henne, sen åkte vi in till Söder och gick hem till Frida.
När dom hade pimplat i sig lite vin gick vi till Snaps och dansade loss. På vägen hem sen blev jag stoppad av polisen, en sexig polis hihi. Fick blåsa och visa körkort, som jag längtat. På riktigt alltså! Körde hem Jenny och landade sen själv i sängen vid halv 4 tiden. Trots bara några få timmars sömn var det bara att gå upp imorse för att åka iväg till jobbet. Red Bull är hjälpen till allt! Efter jobbet tog jag mig en liten promenad runt Hammarby Sjöstad längst vattnet i min ensamhet, otroligt skönt. Nu är jag hemma, otroligt uttråkad. Det var allt från mig, jooost nooo.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?