4/5

2011-05-04, 11:11:26 / Kategori: Allmänt

Igår jobbade jag 11.00-17.30, sen skyndade jag mig hem och slängde mig i duschen.
Sen gjorde jag mig i ordning lite långsammare än jag tänkt, så jag hoppade in i bilen vid 9 tiden och brummade iväg för att plocka upp Jenny. Vi åkte sen in till Mariatorget och ställde bilen där och därifrån tunnelbanan till Östermalmstorg. Där vankades det skiva på Rose. Unitys skiva! Drack cola, dansade, kollade på människor, drack en sviiiiiiiiindyr red bull (55:-), dansade lite mer, kollade lite mer, sen var klockan halv ett, då bestämde vi oss för att kasta in handduken. Så vi tog nattbussen tillbaka till Mariatorget. Körde hem Jenny och sen åkte jag hem.

Vaknade för ett tag sen av ett samtal från arbetsförmedlingen där jag fick tips om att söka jobb på Pressbyrån Gullmarsplan. Sagt och gjort, har ringt dit och ska in och lämna in mitt CV snarast.
Nu väntar jag på samtal från Dojjan, har tänkt att dra med henne ut på ett äventyr, ett viktigt sådant!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?