beautiful people

2011-05-01, 12:14:44 / Kategori: Allmänt

Ännu en söndag och helgen är förbi..

I Fredags mötte jag upp Madde efter jobbet. Vi tog oss en varsin burgare i pullmarsglan sen åkte vi till Hellströms. Hängde med massa folk och hade det allmänt trevligt. 2 öl senare åkte vi hem.

Igår eftermiddag tog jag bilen till Disa. Vi gick och köpte sushi sen gick vi hem till henne och åt.
Efter det tog jag mig en snabbtripp till Ekensberg, sen tillbaka till Disa.
Runt 8 tiden gick vi till Hellströms dit även Frutten kom. När vi kände oss klara där begav vi oss till Harry B James för att spana killar och agera wingmans åt varandra. Men det gick ju käpprätt åt helvete. Inte en snygg själ fanns det där inne. Lessnade ganska snabbt, följde Disa till Mariatorget där jag ställt bilen och brummade sen hem.

Idag har jag hängt på ballen och druckit kaffe. Nu har jag precis duschat och ska börja göra mig iordning för att åka till Farsta och möta Madde när hon slutar. Får se vad vi hittar på, kanske liiiiiite shopping hoppas jag på hihi.

Nääääää, nu får det vara slutpladdrat. Ha en bra dag allesammans!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?