du ljög fan bättre än delfinerna simmar

2011-05-24, 22:23:56 / Kategori: Allmänt

Alla dagar kan inte vara bra dagar liksom, man kan inte alltid vara på topp.
Vaknade upp med världens sämsta humör. Och det höll i sig ända tills jag åkte hem till Jenny vid sextiden. Där fick jag en kopp kaffe innan vi brummade runt och letade hundmat. När vi tillslut hittade det vi skulle ha brummade vi vidare in till Söder hem till Frutten. Där bjöds det på ännu en kopp kaffe och sen tog vi oss en liten raggartur runt söder. Släppte av Frutten hemma hos sig, sen Jenny hemma hos sig, och tillsist mig själv. Nu har jag hällt i mig en euroshopper, pratat med Dojjan och tvättat fejjan. Ska försöka sova snart för imorgon vankas det jobb. Skönt faktiskt, älskar att jobba!


Ännu en dag med djurklädsel. RESPEKT haha!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?