hihi

2011-05-30, 19:57:58 / Kategori: Allmänt

Wooooooooow vilken kulig helg det blev!
Fredagskvällen spenderades med Frutten och hennes jobbisar på Söder Källare.

Lördagskvällen däremot spenderades tillsammans med Jenny, Disa och Frida på en utomhusavskedsfest ute på Djurgården. Obegränsat med alkohol (vilket gav mig en hejdundrande fylla), sköna människor och grym musik.

Vaknade upp på söder igår och tänkte försöka mig på en shoppingtur i Ringen, men insåg ganska snabbt att jag inte var i tillräckligt nyktert tillstånd för att klara av det så jag mötte upp Disa & Frida istället för att käka pizza. Blev kvar på pizzerian en sisådär tre timmar eftersom att Jenny kom sen och också behövde lite flott. Efter det tog jag och J en snabb men otroligt viktig tripp till Tekniska Högskolan, sen åkte vi hem. Men såfort jag klev innanför dörren hörde jag ryktas om bio med Jenny, Kevin och Emil, så det var bara att slänga sig in i en dusch och sen bege sig in mot stan igen. Dock blev det ingen bio för att det var fullproppat överallt så vi tog en liten tripp in på coop och sen åkte vi hem till Emil och kollade på en film där istället. När klockan började bli lite väl mycket och Jenny höll på att somna så bestämde vi oss för att åka hem. Kom hem vid tvåtiden, perfekt tajmat för Dr Drew.

Idag då, jo idag har jag hängt med min älskade soulis på stan. Käkat lite lunch, köpt lite kläder och snackat massa skit. En riktigt bra dag helt enkelt! Nu ska jag städa, såååå.. Hejdå.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?