jag är sååå mycket bättre än dig

2011-05-13, 13:54:09 / Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet mötte jag upp Madde. Vi gick till Kungshallarna och åt sushi sen ställde vi oss i världens längsta kö till vipshopping på Topshop. Där bjöds det på läppstift, godis, vitamin well och rosé.
Vid nio tiden skiljdes vi åt. Jag åkte hem, softade, och sen somnade jag ganska tidigt.

Idag är det fredag, woooohoooo!
Vaknade av mig själv klockan 8 men tvingade mig själv att somna om.
Har i princip pratat i telefon hela tiden sedan jag vaknade och konstaterat att jag har förjävla underbara vänner. Nu ska jag snart ta mig en simtur i badkaret, och sen tagga till med en massa bra musik i mina underbara högtalare. Kvällen ska spenderas med mina fina flickvänner. Vi ska dricka vin och bara ha allmänt jävla kul!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?