Lycklig!!

2011-05-02, 20:29:41 / Kategori: Allmänt

Det lyckades bli en lång och händelserik dag. Det gillar vi!
Åkte ju till mormor så att jag var där till klockan ett, då åt vi direkt och efter det klippte jag henne.
Rullade hemåt igen klockan tre, men hann knappt komma innanför dörren innan Dojjan ringde och frågade om vi kunde hitta på något. Så jag åkte och hämtade henne på jobbet och så tog vi oss en liten tur förbi Donken. Sen blev destinationen Kungens Kurva. Köpte ett par skor på skopunkten, sen kikade vi in på H&M bara för att det låg precis brevid. Och FAN vilket bra val det var. Kom ut därifrån med ett lyckorus som inte går att förklara haha. Hittade två plagg jag verkligen velat ha, och nu är dom i mina ägor. WIIIIIIIIIIIIIIE! Efter H&M åkte vi hem till mig, och fick inte många minuters vila då heller innan mamma övertalade mig att köra till Gullmars. Lämnade mamma och Disa där och åkte hem igen. Nu har jag äntligen fått pusta ut. Ska bara softa galet resten av dagen för imorgon är det jobb som gäller och eventuellt studentskiva på kvällen. Ha det göööttt!


min nya underbara skjorta, ÄLSKAR färgerna!


happppyyyyyyyyyy

josse

Jätte fin färg på skjortan =)



2011-05-03, 12:26:58 URL: http://josefinmork.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?