natti natti

2011-05-02, 01:13:30 / Kategori: Allmänt

Ligger just i denna stund och tittar på reprisen av BB, men tänkte lite snabbt ta och berätta om hur min dag har varit. Åkte till Farsta och hämtade upp Madde på hennes jobb. Vi kikade runt i lite butiker och jag fick med min en del bra grejjer hem. Bl a två tröjor och 14 par strumpor haha. Gled hemåt igen vid 4 tiden. Drack en kopp kaffe och softade en stund innan jag hoppade in i bilen och körde mot Ekensberg för att hämta en viss mr. Vi åkte in till Söder och åt lite mat, sen hämtade vi upp Disa och tog en liten tur. Sen släppte vi av henne och åkte på ännu en liten tur innan vi körde tillbaka till Ekens och jag sen vidare till Skanstull för att hämta upp mamma från jobbet. Kom hem för ca en timma sen. Har druckit pepsi max, babblat i phööönen och haft facebookmaraton. Nu ska jag kika vidare på BB och sen sova för imorgon ska jag agera frisör åt mormor och då måste jag vara pigg & glad. Godnatt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?