söndag

2011-05-08, 21:16:42 / Kategori: Allmänt

I onsdags kväll åkte jag ut på tur med sällskap och sov sedan i Ekensberg.

I torsdags jobbade jag, sen åkte jag och hämtade bilen för att sen hämta upp Disa. Vi åkte till Kista och shoppade litegrann. Sen blev det en kvällsvisit förbi donken.

I fredags var jag på arbetsförmedlingen, sen lämnade jag in mitt cv på Pressbyrån i Gullmarsplan. Efter det åkte jag till Hammarby höjden och hänge med en brevbärare. Åkte sen hem, gjorde mig iordning lite långsamt och tog sen bilen in till Söder. Hängde på Hellströms med Disa till stängning och agerade sen taxi till Hässelby.

Igår hängde jag på ballen hela förmiddagen, drack kaffe och löste korsord. Finfint! Sen på kvällen åkte jag in till söder och mötte upp Emil, Madde och Denis. Vi satte oss en liten stund på debaser innan vi gick vidare till Snaps. Efter det splittrades vi och jag gick till Frutten som var på Bauer. Softade där till klockan blev 1, och gick sedan vidare till Högbergs där det dansades för fulla muggar. Kom hem vid 4 tiden efter en ganska jobbig insident på bussen, HAHA. Somnade sen helt gaaaaalet fort.

Idag har jag legat i fosterställning hela dagen och knappt vetat vad jag heter. Men kände att det var dags att ta tag i mig själv så jag tog mig en dusch och gick upp på en timmas promenad. Nu är jag hemma igen och småkikar lite på BB.


Anonym

Vart har du köpt ditt fina linne?



2011-05-15, 18:42:33

Bente

Det är från New Yorker :)



2011-05-16, 10:58:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?