trevlig otursdag

2011-05-23, 22:36:44 / Kategori: Allmänt

Min dag räddades av Jenny, efter att jag duschat, sminkat mig och klämt örat i plattången åkte jag och plockade upp fröken J och hennes mor. Då blev det en jävla tur för att hitta till Plantagen, men tillslut hittade vi dit och fick avnjuta synen av massa fina växter hihi. Kul var det tills jag skulle böja mig ner och plocka upp en säck jord. Mina byxor sprack, och då inte lite, utan typ heeeela bakdelen stack ut. Kul. Hade som tur var en lång tröja som täckte det mesta. Fuck life, det var bara att skratta åt det och åka vidare till Fagersjö där det bjöds på ett par nya byxor, mat, kaffe, en red bull, och en långpromenad. Kom hem för ett par timmar sen, har babblat i telefon och gjort ingenting.
Nu ska jag i alla fall ta och träna lite, man kan ju inte rasa i vikt och strunta i mukklerna, haha!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?