underara vänner, underbar helg ♥

2011-05-15, 12:23:20 / Kategori: Allmänt

Gårkvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men grymt jävla rolig.
Tog bilen in till Mariatorget och plockade upp Disa. Sen åkte vi hem till Jessica i Tallkrogen och väntade på henne medan hon gjorde sig klar. Under tiden hann även Erika komma. Åkte sen tillbaka in till söder, parkerade bilen och tog en snabbvisit upp till Dojjan. Sen knatade vi iväg till Hellströms, och jag som inte skulle dricka blev bjuden så jag kunde inte riktigt stå emot hihi. Stannade där till stängning och tog oss  därefter en liten promenix upp på Götgatsbacken men gick ganska snabbt ner igen. Efter många om och men slutade det med att jag och Erika hamnade på Ojojoj och dansade loss där tills stängning. Åkte sen hem och landade i sängen efter lite matlagning och nattkäk.
Idag är jag sliten, men det är det värt, helt klart! Jag är så jävla glad att jag har så fina vänner. Det här visade sig bli en grymt bra helg och jag har hunnit träffa alla mina favoriter! Iiiih, lyckorus. Kanske fortfarande är full hahaha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?